מה היו השפעות הקורונה על איתור נזילות מים

Wiki Article

על מנת לבצע איתור נזילות במצלמה תרמית, מחדירים מצלמה טלסקופית אל תוך הקיר, שנראית כמו נחש דק שבראשו יש מצלמה.

איתור נזילות במצלמה טרמית נחשב היום לדרך היעילה, המהירה והטובה ביותר לזהות סוגים שונים של כשלים בנכס. לאחר שמבצעים את הבדיקה, מקבלים הדמיה תרמית שמציגה בפני המומחים לאיתור נזילות תמונה מדויקת של השטח שעבר בדיקה.

לפעמים גם לא מדובר בתקלה מורכבת כמו למשל מרווח בין אריחי האמבטיה או נזילה סמויה שמגיעה מהאסלה בכלל. במקרים כאלה אין כל צורך בגלאי לאיתור נזילות מים, אלא אפשר להסתפק באינסטלטור או בהנדי מן לתיקון התקלה. לעתים בכלל נצטרך קבלן איטום במקרים יותר מורכבים ולכן כל תקלה לגופה.

לכאורה הנזק בו הבחינה חנה מבאר שבע לא היה דרמטי במיוחד. אבל גם כשמדובר בנזילות "פשוטות" הן יכולות להתפתח ולפתח עובש וכתמים בקירות. עצם יכולתה של המצלמה לסרוק שטחים נרחבים מאפשר לעמוד על כשלים אפשריים שעדיין לא נראים לעין, אבל עתידים בזמן הקרוב להפוך ל"כאב הראש" הבא שלכם.

סובלים מנזילות מים בבית? לא כדאי להתמהמה אתם צריכים מאתר נזילות עם המלצות

המים יכולים לגרום לנזקים בלתי הפיכים, לעודד הופעה של עובש, טחב, פטריות ולפגוע בקירות, בגבס, ברצפות ואיטום של המבנה.

נזילות מים סמויות עלולות להיווצר כתוצאה מבלאי של צנרת ברזל חלודה, מבלאי של חלקי חילוף שהזמן גרם לעייפות החומר, ליקוי בתהליכי עבודה ובניה, רובה שיצאה שממקומה והמים חדרו פנימה ונגעו בצנרת, איטום לקוי, מערכת צנרת מים קרים וחמים ישנה, מערכת ביוב ישנה, סתימות בצנרת ביוב ועוד מקרים רבים.

נשימה של נבגי העובש באוויר עלולה לגרום לפגיעה בריאותית רבות ולא רצויות.

אזור הצפון בנוי אחרת בהשוואה לדרום ולמרכז ובין היתר ניתן לראות זאת בתשתיות הביוב והצנרת.

הטרמית. רבים שואלים איך מאתרים נזילות במצלמה טרמית ואנו חייבים לציין כי זה דבר לא פשוט אשר רק אינסטלטור או החברה המתמחה כמו אומגה בכך יכול לעשות זאת בכדי להבטיח כי לא תהיה לכם נזילה אשר תפגע בבית שלכם.

בשנים האחרונות נהנים אינסטלטורים איתור נזילות מים מחיר מטכנולוגיה חדשה שמאפשרת להם לספק פתרונות מהירים, מדויקים ויעילים יותר. שימוש בציוד תרמי מביא עמו יתרונות ברורים. אותם אינסטלטורים שמשתמשים נכון בציוד התרמי זוכים לביקוש רב.

לקוחות יקרים!! גם במהלך משבר הקורונה אנחנו עובדים במתכונת רגילה ומגיעים אליכם עם מיגון מלא.

המים מחלחלים למטה ולכן מי שעלול לסבול מהנזקים הם לאו דוקא אתם

כך גם אם נוצרו כתמי רטיבות סביב חלון או אפילו בקיר חיצוני.

Report this wiki page